مجهول 49

دلوقتى انا مرتبطة بواحد وهو فيه صفات كتير مش حلوة ومش حاباها واكترها انه ممكن يعرف بنت عليا احيانا و احنا متخانقين يقولى انا كنت متضايق لو مش متخانقين يقولى والله دا حوار عادى مش ف دماغى حاجة وانا تعبت منه وسبته كذا مرة ولما بيصالحنى ويقولى خلاص اخر مرة بصدقه وخلاص ،، هو لما بيحصله اى مشكلة او اى حاجة بيجيلى انا علطول بحسه زى الطفل اللى لما تحصله مشكلة يجرى ع امه وبيحكيلى انا حاساه بيحبنى اوقات بيقولى كلام بحسه فعلا طالع من قلبه بس هو مشكلته انه قليل الاهتمام وحوار الخيانة دا عنده سهل وانا المفروض اعديه وانا كل مرة مبقدرش اسيبه ومبقدرش اخد خطوة بعيد عنه ولما بيطلب نتقابل بقابله ع اساس نتكلم وهو مبيتكلمش بيقعد ساكت يكلمنى ف اى موضوع بعيد عن اللى انا عاوزة اخد قرار فيه ويقولى بلاش ننكد ع بعض ومبقتش عارفة اعمل اى والله لسه متصالحين من شوية وكنا متخانقين بسبب نفس الموضوع ولما حصلتله مشكلة وكلمنى شلته من البلاك ليست و اتكلمت معاه وزى العادة كدا اتصالحنا وانا بكلم نفسي دلوقتى مش عارفة اتصرف ازاى

إكتشف محتوى اكثر

تعليقات

• يارب اكون ام

نصيحة اخت كانت فى نفس ظروفك لازم تبعدى عنه لان الخيانه صعبه وهو هيفضل كدة ومش هيتغير حتى لو اتعدل سنه مش هيتعدل السنه الى بعدها لازم تريح نفسك وبالك وتبعدى لانك طول الوقت هتكونى شاكه فى ومش مطمنه معا دلؤقتى احسن من بعيدين بعد الجواز وللاطفال نصيحة الله شاهد عليا فيها ابعدى

• 😍زهرة الشام 😍

بنصحك كاااخت يا لاقي حل معو انتي بعدك تحبيه وهيك ويخونك وانتي عارفه وساكته عشان ما تخسري بس فكري بالعقل مش بقلبك لان قلبك راح يضيعك فعشان هيك اعطيه اخر فرصه انا من خلال كلامك حسيت ان الشب ممكن عم يتسلا معك لازم يحسسك بحبو وبااهتمام اكتر شي تحبو البنت بتمنا ما كون ضايقتك

• حور العين

نصيحة اتركيه و عيشي حياتك بعيد عنه لانه مستقبلك معاه حتى لو زواج راح تكون نهايته فشل ذريع و راح تتأذي انتي بالنهاية

‎استخدم تطبيق Hayaa لعرض تعليقات xxx المتبقية
إكتشف محتوى اكثر
افتحي Hayaa للمشاركة في المزيد من المواضيع النسائية
فتح

تحميل تطبيق Hayaa

لإدارة صحة فترة الدورة الشهرية ، شاركي في المواضيع الخاصة بالمرأة

Google play
App store

تم النسخ