حرنكش 27

*#بنوته_ملتزمه🧕* *الحب و النت💻* والسؤال التقليدي اللي البنات بتسأله دايما🗣ً : هو فيه حب من على النت💻 ؟؟؟؟ والمشاكل في الموضوع ده بالذات ملهاش عدد🤦🏼‍♀ مثلاً بنت بتقول🗣 : أنا كنت زهقانة في يوم ومتخانقة مع ماما😱 ، ودخلت على الشات علشان أفضفض مع أي حد👩🏻‍💻 ، لقيت شاب محترم أوووووي🙎🏼‍♂ وأقعد يخفف عني😍 ، وإستمريت في الكلام معاه علي النت واتعلقت بيه جدآآآآآآا💑 ، وبقالنا حوالي سنتين على الوضع ده وأنا مش عارفة أعمل إيه🤔🤔🤔 ؟؟؟ وبنت تانية بتقول🗣 : أنا كنت كتير بسمع عن الشات💻 والمصايب اللي بتحصل من وراه🤦🏼‍♀ ، وقولت عمري ما هدخله📵 ، بس دخلته من قبيل حب الإستطلاع وياريتني ما دخلت☹!! شباب كتير أوووي كلموني🙎🏼‍♂🧑🏼👳‍♂ وإتعلقت بأكتر من شاب فيهم *وللأسف فيه واحد فيهم عرفني حاجات مش كويسة وشدني معاه* *للسكة الغلط😳😱😳* *وأنا حالياً أدمنت الحاجات دي وبجد مش عارفة أعمل إيه 😨؟؟* وبنت تالتة بتقول🗣 : أنا بنت متدينة وعارفة ربنا 🌹، إتعرفت على شاب🙎🏼‍♂ في أحد الجروبات الدينية على الفيس🖥 ، بس إحنا كنا بنتكلم عادي في أمور الدين وأمور عادية زى الحياة والسياسة ، كلام عادي جدآآ 😌😌😌.. بس بدأت أحس إننا متفاهمين وبدأت أحس إني بحبه 💑، هو عاوز يتقدملي 💍بس أنا خايفة ومش عارفة هقول لأهلي إيه 👨‍👩‍👦‍👦؟؟؟ إيه رأيكم ؟؟؟؟ وبنت رابعة بتقول🗣 : أنا مشتركة في جروب دراسي لدفعتي على الفيس🖥 وكان فيه واحد زميلي🧑🏼 دايماً بيعلق على مشاركاتي ويبدي إعجابه بيها ، ومن فترة طلب الإيميل وإديتهوله ولقيته شاب عاقل جداً وأخلاق أوي وفيه كل الصفات اللي بتمناها 👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽، أنا حبيته بجد💑 ، ومش عارفة أقوله إيه🤔 ؟؟ ولا أتصرف إزاي ؟؟؟ ومشاكل الحب من النت مش بتنتهي ..!! يا ترى تقول إيه لأصحاب المشاكل دي ؟؟ هقولك يا أختي🗣 : أسهل حاجة ممكن الواحد يعملها على النت هي **الكــــــــــــــــذب 🙃🙃🙃!!* *32*

إكتشف محتوى اكثر

تعليقات

• قرآنى حياتي

والله فعلا ربنا يبارك فيكى يارب

• Ayaa Adel

عندك حق ربنا يستر علينا

‎استخدم تطبيق Hayaa لعرض تعليقات xxx المتبقية
إكتشف محتوى اكثر
افتحي Hayaa للمشاركة في المزيد من المواضيع النسائية
فتح

تحميل تطبيق Hayaa

لإدارة صحة فترة الدورة الشهرية ، شاركي في المواضيع الخاصة بالمرأة