مجهول 150

أنا أسفة ع اللى هقوله ،، انا مرتبطة بواحد من حوالى ٣ سنين وحصلت بينا تجاوزات سطحية بس اسمها تجاوزات ف الاخر وانا لسه معاه لحد دلوقتي وكل مرة بيطلب يقابلنى برفض ف للول واقوله لا ويقولى مش هيحصل حاجة والله ، مش هنعمل حاجة ، ولما اصدقه واروح بيحصل اللى بيحصل برده ،، انا كل مرة بزعل من نفسي وبكتئب وبخاف ربنا يعاقبنى باللى بعمله بخاف أموت وربنا مش راضي عنى نفسي أتوب وكل مرة أنوى التوبة فعلا وأقوله انا تبت ومش عاوزة اعمل كدا تانى يقولى خلاص هنحاول وان شاء الله منعملش ولما نتقابل يحصل أنا عاوزة حل عاوزة أتوب ل ربنا والله وبقيت مكسوفة من اللى بعمله أدعيه حتى وخايفة أوووى ،، الموضوع بيتعقد خصوصا انه لسه ف الجامعة والسنة دى هيعيدها تانى ومش هينفع يتقدملى وهو لسه ف الجامعة بالله عليكم حد يقولى حل بس بلاش هجوم لانى والله حاسة بالذنب جدا ونفسي أتوب فعلا عن الذنب دا ومرجعلوش تانى ابدا

إكتشف محتوى اكثر

تعليقات

• حور العين

ربنا يغفرلك و توبي ليه و استغفريه و صلي و ادعي و اتمسكي بالله كثيرا اما بالنسبة للشاب الي بتحبيه يا اما يخطبك يا انفصلي عنه و حطي كرامتك اهم من اي شيء ثاني يا اختي لو الي حصل بينكم شيء سطحي فهذا من لطف ربنا بيك و رحمته مش كل مرة تسلم معاك احرصي على نفسك و شرفك ربي يرضى عليك و يهنيك و يريح بالك

• يارب اكون ام🤱

الله يهديكي أن شاء الله يارب يكون أحب إلا قلبك هو الله ربي يجعل القرآن الكريم نور صدرك وغفران لذنبك ربي يغفر لك كل ذنوبك ويجعل القرآن محبوب لك أن شاء الله يارب يهديك وانتي خلاص الزمي التوبه والله تواب رحيم

• Gehad Khaled Hegazy

ادعيلى ربنا يغفرلى ويقبل توبتى ويهدينى

• Gehad Khaled Hegazy

ادعيلى بالله عليكى ربنا يهدينى ويقبل توبتى

• يارب اكون ام🤱

الله يهديكي أن شاء الله يارب يكون أحب إلا قلبك هو الله ربي يجعل القرآن الكريم نور صدرك وغفران لذنبك ربي يغفر لك كل ذنوبك ويجعل القرآن محبوب لك أن شاء الله يارب يهديك وانتي خلاص الزمي التوبه والله تواب رحيم

• نور الحياه

استغفري وحاولي تثقلي وارفضي تماما موضوع خرجتك معاه .واعرضي عليه يعجل اقل شي بخطوبه ويثبت لك انه شاريكي .انتبهي ترخصي نفسك اكثر .الرجال لو وصل للي يريحه صدقيني بتخسريه وتخسري نفسك وبالاخير الندم والحسره لك انتي لوحدك والعار لاهلك .خليكي غاليه والانسان اللي يشتيكي ام عياله وللعمر كله مابيسوي معك كذا

• Gehad Khaled Hegazy

ادعيلى ربنا يغفرلى ويقبل توبتى ويهدينى

‎استخدم تطبيق Hayaa لعرض تعليقات xxx المتبقية
إكتشف محتوى اكثر
افتحي Hayaa للمشاركة في المزيد من المواضيع النسائية
فتح

تحميل تطبيق Hayaa

لإدارة صحة فترة الدورة الشهرية ، شاركي في المواضيع الخاصة بالمرأة

Google play
App store

تم النسخ